خودكار تبليغاتي

هداياي تبليغاتي هيديكا

خودكار تبليغاتي

شايد وقتي از هديه تبليغاتي نام مي بريم اول به ياد خودكار مي افتيم . خودكار جزء اولين كالاهاي تبليغاتي محسوب مي شود . افراد اغلب از گرفتن هديه خوشحال مي شوند . خودكارهاي تبليغاتي را در دست بسياري از افراد مي بينيم . خودكار يكي از كالاهاي تبليغاتي كه اغلب در همايشها , سمينارها , نمايشگاهها همراه با كاتالوگ و بروشور به بازديدكنندگان و شركت كنندگان هديه داده مي شود .

انواع خودكار تبليغاتي شامل خودكار تبليغاتي پلاستيكي، خودكار تبليغاتي فلزي ، خودكار و روان نويس ، خودكار و خودنويس ، خودكار و اتود ، خودكار جفتي تبليغاتي (2 تايي) و ست سه تايي مي باشند.

در مقوله هداياي تبليغاتي بر اساس نظر سنجي هاي انجام شده و آمار واقعي انتخاب اول مصرف كنندگان در دنيا خودكار تبليغاتي مي باشد. خودكارهاي تبليغاتي به دلايل مختلف از جمله مورد مصرف همگاني ، قيمت مناسب، حسن علاقه به نوشتن و غيره جايگاه اول در مصرف هداياي تبليغاتي را به خود اختصاص داده است. اين مجموعه با در اختيار داشتن انواع خودكار تبليغاتي اعم از پلاستيكي و فلزي و همچنين دستگاه هاي مجهز به چاپ تامپو و ليزر با بهترين كيفيت و در سريعترين زمان ممكن آماده سرويس دهي مي باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.