خودكار

هداياي تبليغاتي هيديكا

خودكار

خودكار يا همان «قلم» ابزار نوشتن است و عظمت و جايگاه نوشتن در زندگي انسان چنان والا است كه سوره اي به نام «قلم» در قرآن مجيد داريم و خداوند متعال نيز به قلم سوگند مي خورد .

نكته مهم ديگر درباره خودكار تبليغاتي اين است كه اين كالا معمولا از جمله كالاهايي است كه از سوي نهادها و تشكلهاي فرهنگي به افراد زير مجموعه شان بصورت هديه تبليغاتي تقديم مي شود اما به دليل عدم آگاهي مسئولان اين نهاد از وجود خودكارهاي ايراني، اقدام به خريد برندهاي خارجي مي نمايند.

 

خودكار خوب چه خصوصياتي دارد؟

درد مچ دست و ناراحتي انگشتان حتي در كارهاي اداري هم وجود دارد. اگر شما يك كارمند اداري هستيد و مجبور به استفاده از نوشت افزارهايي مثل خودكار در طول روز مي شويد بهتر است در انتخاب نوشت افزار بيشتر دقت كنيد.

به طور كلي خودكارها ي تبليغاتي كه سطح مقطع سه گوش دارند از خودكاريي با سطح مقطع دايره اي مناسب ترند.

همچنين خودكارهايي كه داراي يك پوشش نرم لاستيكي و انعطاف پذير هستند انگشت را آزار نمي دهند و براي نوشتن مناسبت ترند.

بعضي افراد عادت دارند كه خودكار را در بين انگشتان خود محكم نگه دارند و يا با انگشتان خود فشار زيادي به آن وارد كنند و خودكار را روي كاغذ فشار دهند. اينگونه افراد معمولاً درناحيه انگشت اشاره خود چار درد و آسيب مي شوند و لازم است از خودكارهايي با پوشش لاستيكي ارتجاعي استفاده كنند.

به تازگي با استفاده از دانش بيومكانيك و ارگونومي، نوشت افزارهايي با طراحي عجيب و غريب اما كاملاً منطبق با اصول بيومكانيك بدن و راحتي انگشتان و مچ دست در هنگام نوشتن ساخته شده است.

همان طور كه مي دانيد در استفاده از خودكارهاي معمول و رايج نقاطي كه با دايره هاي قرمز مشخص شده اند دچار ناراحتي و آسب مي شوند اما در طراحي هاي جديد اين وضعيت مشاهده نمي شود.

يك نكته ديگر هم كه اهميت زيادي دارد كيفيت جوهر خودكار و روان بودن آن در هنگام استفاده است كه باعث مي شود فرد در انتخاب هداياي تبليغاتي با آرامش و اعصاب راحت، اين كار انجام دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.