ليوان هاي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي هيديكا

ليوان هاي تبليغاتي

ليوانهاي تبليغاتي ظرفي است غالباً استوانه‌اي كه بزرگتر از استكان يا فنجان است و براي نوشيدن مايعات به‌كار مي‌رود. ليوان ممكن است شيشه‌اي، كاغذي يا از جنس ديگر باشد.

ليوان‌هاي تبليغاتي اشكال مختلف دارند و بيشتر به صورت چندين ليوان يك‌شكل با هم (دست، سِت) فروخته مي‌شوند. ليوان آب معمولا با ليوان چاي تفاوت‌هايي دارد. شيارها و شكل‌هاي روي ليوان هاي تبليغاتي معمولا براي نلغزيدن در دست و گيرايي بهتر ايجاد مي‌شوند. ليوان‌هاي مشروب‌خوري را گيلاس مي‌نامند.

در لغتنامه دهخدا در مورد ليوان آمده‌است: از كلمه ٔ «لوان گودوش» يعني گاودوش لوان (لوان اسم دهكده‌اي از آذربايجان كه در آنجا سفال نيك پزند) گرفته شده‌است. گيلاس. آب‌وند. آبخوري. كوزه ٔ نازك. آبخوري كه در ليوان آذربايجان سازند و امروز تعميم يافته و بر مطلق ظرف آبخوري كه از سفال يا چيني يا بلور يا فلز سازند اطلاق مي‌گردد.

تبليغات بر روي ليوان و بشقاب چيني ، هم ماندگار و هم از نظر قيمت با صرفه تر ميباشد ، درمقايسه با ديگر انواع هداياي تبليغاتي ماندگاري طولاني تبليغات شما بدليل اينست كه تبليغات شما از روي ليوان به هيچ عنوان پاك نخواهد شد ، با صرفه بودن نسبت به هداياي تبليغاتي ديگر بدليل اينكه تاريخ مصرف و محل مصرف خاصي نداشته و براي هر نوع هديه تبليغي مناسب مي باشدقيمت بر اساس نوع ليوان و تعداد رنگ و سايز لوگو متفاوت مي باشد .
ليوان تبليغاتي هديه اي ماندگار براي تبليغ شركت شماست .توليد انواع ليوان تبليغاتي استيل،ماگ استيل در دار،سراميكي، سراميكي با قاشق و نعلبكي و…. در طرحها و رنگهاي مختلف ليوان و ماگ فلزي ليوان و ماگ نگهدارنده ليوان و ماگ جادوي ليوان و ماگ درب دار تبليغاتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.