جاكليدي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي هيديكا

جاكليدي تبليغاتي

جا كليدي تبليغاتي حلقه اي است كه كليد و تزئينات و هداياي كوچك را نگهداري مي كند. اين وسيله كه در اوايل قرن بيستم اختراع شده نه فقط به خاطر نگهداري كليد ها بلكه به دليل راحتي استفاده از كليد ها محبوب شده است و كاربرد زيادي در صنعت تبليغات دارد.

   جا كليدي از ابتداي اختراعش تا به حال تغييرات ساختاري كمي كرده و تنها تغييرات آن تزيينات به كار رفته در آن است. به مرور زمان اين وسيله كاربرد تبليغاتي زيادي پيدا كرده و شركت هاي زيادي را مي توان يافت كه با تهيه جا كليدي به صورت آرم شركت خود اقدام به تبليغات مي كنند.  بهترين راه براي تهيه هداياي تبليغاتي استفاده از سايت هاي اينترنتي است زيرا نمونه هاي بيشتري در معرض ديد قرار داده و شما را با مدل هاي بيشتري آشنا مي كنند. در سايت هايي نظير هما گيفت شما مي توانيد با ارسال جا كليدي خود انواع آرم، طرح و نام شركت را بر روي آن حك كنيد و از آن براي تبليغات استفاده كنيد.

جاسوئيچي 04

   البته جا كليدي تنها استفاده تبليغاتي ندارد، بلكه شما مي توانيد با حكاكي ليزري روي آن، آنرا تبديل به جا كليدي منحصر به فرد كنيد. هم خودتان از اين نوع جا كليدي مي توانيداستفاده كنيد و هم هديه مناسبي به ديگرا خواهد بود. شايد فكر كنيد حتي جا كليدي تبليغاتي حكاكي شده هم ارزش چنداني ندارد زيرا بسيار كوچك بوده و قيمت كمي دارد اما بايد بدانيد چيزي كه روي آن حك مي شود آنرا با ارزش و خاص مي كند، جاسوئيچي شخصي نه تنها نام يا شكل مورد نظر شما رابه بقيه نشان مي دهد بلكه آنرا از باقي جاسوئيچي تبليغاتي متمايز مي كند.

جاسوئيچي 05

اگرچه اكثر جا كليدي ها معمولا فلزي هستند اما در سايت هما گيفت در صورت علاقه ميتوانيد آنرا با هر ماده اي كه مايل هستيد مانند چوب، چرم، پلاستيك، شيشه و... سفارش دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.